ROVATOK

FELADVÁNYOK

BETŰTÉSZTA

ASSZOGRAMMA

JÁTÉKOK

KVÍZJÁTÉK

FÓRUM

REGISZTRÁCIÓ

A mai nap képe

nap képe

Küldj be te is képet!
Képeslapküldés

Keresés az oldalon:

Friss fórum:
Játékok (2089)
játékos javítás (1700)
Feladványok (17689)
Szívből szóló versek (1242)
Betűtészta (3223)
Heti kvíz (1276)
Hónap feladványa (703)
A nap képe (4302)
Tőlem Nektek (12504)
DINGIDUNGI (28)
Ki mondta? (291)
Segítséget kérek, köszönöm (2532)
asszogramma (1913)
AI (6)
csak úgy.. (4587)

 > Még több fórum

A hét kérdése:

Jelentkezz be a heti kérdéshez!

 > régebbi kérdések
 > kérdés beküldés

Legolvasottabbak:
IQ teszt
Egy angliai egyetem kutatásai
Varázsgömb
Hipnózis
Agyscanner

 

Reklámzabálók Éjszakája

 
    2004.09.09.  yoda     
Ahogy a reklámozás világa állandóan mozgásban, változásban van, új trendek, termékek jönnek és mennek, így újul meg, frissül fel, fejlődik folyamatosan a reklámközélet egyedülálló és divatteremtő eseménye, a Reklámzabálók Éjszakája is.

Hirdetés




Az év legfergetegesebb reklámhabzsolása, a Reklámzabálók Éjszakája 2004-ben immár országos turnévá bővül: három helyszínen, összesen négy Reklámzabálók Éjszakáját tombolhat végig a nagyközönség. Október közepén a rendezvénysorozat ellátogat Győrbe és Debrecenbe, majd egy héttel később, két egymást követő napon Budapesten zabálhatjuk magunkat pukkadásig.

A világon egyedülálló módon, a közönség ezen a rendezvényen közvetlenül kinyilváníthatja véleményét a látott reklámokról, így az Éjszakák különleges lehetőséget kínálnak a marketingkommunikációs üzenetek egyedi közvetítéséhez.

Az első Reklámzabálók Éjszakáját Jean-Marie Boursicot 1981-ben mutatta be Párizsban. A nagy érdeklődés miatt egy évvel később már két egymást követő estet szervezett, majd 1984-ben Lyonba, Bordeaux-ba, Milánóba és Genfbe is megérkezett a Reklámzabálók Éjszakája. Az elkövetkező években tovább gyarapodott a turné állomásainak száma, 1989-ben az est Ausztráliában és Észak-Amerikában, végül 1994-ben Ázsiában is bemutatkozott. Jelenleg évente 50 ország 170 városában rendezik meg az Éjszakát. Magyarországon Borsos Sándor főszervező 2001. óta szervezi meg az eseményt.

A Reklámzabálók Éjszakája, amely egy év híján negyed évszázada egy francia fiatalember (reklám)filmtekercsek iránti szenvedélyéből született, ma már 50 ország számára célt és missziót jelent a nemzeti reklámkultúra megteremtésére és kiteljesítésére a nagyközönség körében. Hiszen a reklámokat lehet szeretni, utálni, de szó nélkül elmenni mellettük nem. A naponta ránk zúduló hatalmas promóciós áradat életünk kikerülhetetlen részévé tette a hirdetéseket, éppen ezért rendkívül fontos, hogy a reklámozás nyelvének a fogyasztók is értő befogadóivá váljanak. Ugyanúgy, ahogy tudunk olvasni az irodalom, a képzőművészet, a zene sorai között, legalább annyira tudatosan kell mozognunk a reklámok világában is, hiszen ami egyfelől nyűgnek és felesleges rossznak tűnik, az másfelől értékes információforrás, amely segíti eligazodásunkat korunk felfoghatatlan termék- és szolgáltatásválasztékában.

A minőségi reklámokban rejlő erő bűvölte el a fiatal Boursicot-t, a Reklámzabálók Éjszakájának alapítóját és a nemzeti Éjszakák szervezőit is, akik rendezvényeikkel éppen a mennyiségi helyett a minőségi fejlesztés és alkotás fontosságára hívják fel a szakma figyelmét, miközben magas színvonalú válogatásaikkal emberek millióit szórakoztatják évről-évre. Céljuk, hogy megismertessék a nagyközönséggel a reklámozás értékes oldalát, és evvel elősegítsék egy pozitívabb, érettebb és egészségesebb hozzáállás kialakulását, a megértés hiányából fakadó automatikus reklámkerülés megszüntetését.

2003-ban a Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Kreatív Versenyen Online Díjat: Grey Reklámügynökség: "Vitamax Joker" (Vodafone); SMS Díjat pedig: CREA: "Hogyan csökkentsük céges telefonköltségeinket" (Matáv) reklám kapott.


  Kapcsolódó cikkek



Felhasználónév:

Jelszó:

Jelszóemlékeztető



Friss feladványok:
 Torpedó 7.
 Fogós lett e jelmondat ? (korrigálva)
 Mik ezek? (8)
 Közkívánatra 2.
 Terület 2.
 Betűsor 21.
 Nem szereted?

Hirdetés

© 2017 DigitalAge

impresszum  ::  médiaajánlat  ::  segítség  ::  ajánló  ::  kezdőlapnak  ::  kedvencekhez   RSS